tisdag 8 februari 2011

Hungrig liten varg.

Haha... Läste nyss mitt förra inlägg och ser att all text blev som en enda gröt där mot slutet. Blev lite brådis, men ni förstod nog vad jag mena iallafall.=)

Vi har varit förbi hos Sandra och Jesper och syrran en sväng idag sen har jag varit på en lång härlig promenad utan sambo och barn. Det är så skönt ibland att promenera själv, utan barn eller någon att prata med. Rensa hjärnan, andas frisk luft och få en timme bara för sig själv.

Det blev en enkel middag idag, varmkorv och mos. Wilma åt mest av oss alla, hon tryckte i sig fyra korvar (bullens pilsnerkorv) och en massa mos.=) Så bra har hon nog aldrig ätit förr tror jag.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan med min hängiga sambo som mest troligt måste sjukskriva sig även imorgon. Det är inte lätt när en karl är riktigt förkyld!;)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar